Saker jag stör mig på just nu

+ Jag hatar att gå in på Lush´s butiker. Hatar! Inte på grund av de grymma produkterna utan för att personalen, utan undantag, alltid är extremt extremt på en och övervänliga och hjärtliga. Vet inte om det är bittra jag det är fel på men jesus! Man kan inte ens klämma lite på en shampooflaska utan att de ska kasta sig över en som gamar och skrika om vilken hårtyp man har och om man inte sett deras nya fantastiska erbjudande!?!? Blir rädd varje gång.
 
+ Särskrivning. Efter att i många år umgåtts med språkfaschister så gör det verkligen ont i hjärtat på mig när jag läser en text innehållande särskrivningar. Ofta finns det till och med flera!!! Ser man det liksom inte?? Bryr man sig inte??? Är man generellt bättre på svenska språket i norr eller har det med att göra att södra sverige egentligen är danskt? Ja det är inte lätt att veta...
 
+ Uppdateringar från Spotify på mobilen!! Såfort någon lagt till en låt så poppar det upp. Ibland flera gånger i rad!! Just nu är det sandra beijer som sitter och taggar sönder sina listor, hjälp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där om lush är SÅ sant fyfaan

2013-01-09 @ 01:13:43



Namn:

E-postadress:

Blogg: