Tjugotredje maj, 2013

 
Bilder från skolans avslutningsfest igår
 
Är så fullkomligt urbota less less less på allt vad södra sverige heter, nu känns det mest som att man går runt och bara inväntar dagen om drygt en vecka, när jag äntligen får åka hem igen! Jag lovar detta år har varit riktigt fett på många håll och också riktigt ensamt from time to time, och bara det att få befinna sig i sin hemstad där man vinkar hej till flera personer ute i stan varje dag, det är en bäst känsla. Saknar Umeå, alla platser, att man hittar precis överallt, att man alltid beställer samma grejer på alla fik, rullkebab och den finaste bästa lägenheten på liljansberget.
 
Nåja jag flyttar inte hem direkt till umeå, men jag åker iallafall till Stockholm igen för att gå på sommarens första FESTIVAL!!! Hur bra är inte festivaler? Taggen. Åker med Evelina som jag i princip inte träffat på kanske ett halvår? Bäste. Nu ska jag börja packa ner mitt internatrum i lådor och sedan åka över helgen till Katrineholm för sista gången. Hemma i Umeå igen den 6 juni!!!

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: