SAMMANFATTNING AV 2011 (JANUARI-MARS)

Januari började med ett nyårsfirande på teg och en jäkligt snygg sextiotalsklänning för min del. Jag blev avritad av Annika, sydde mycket på vårkollektionen och var rätt snygg en period. Jag blev avritad en andra gång, av Sara. Jag umgicks mycket med min klass, och började lära känna dom rätt bra. I slutet gjorde jag en ögonbrynstuoturial också!
I Februari åkte jag till Rom med min familj och hade en grymt skön vecka som verkligen behövdes sådär i slutet av vintern. Tyvärr så blev det lite annat när vi kom hem till Sverige igen, då min pappa plötsligt blev väldigt sjuk och låg på sjukhus under en period. Men när allt det där jobbiga var över, så var februari rätt bra! Jag fick ett favoritläppstift av min dåvarande pojkvän, myste med katter och tittade en hel massa på Arkiv X. Sedan blev det umefolks-dags och den sedvanliga rundan till subway för nattmackor infann sig. Såg en hög med bra musik och dansade mig sönder och samman tillsammans med Einar.
I Mars tillbringade jag många sena kvällar på skolan med att pilla på ljusbord och rikta lampor, min klass satte nämligen ljus på ettornas projekt. Vi satt i vårsolen ibland och mådde också. Jag var mycket hos min pojkvän och var med katterna, Kasper kom hem till mig en sväng, och så fick jag klart min syatelje hemma! Resten av månaden fikade jag typ bara, lyssnade på Imperiet och gjorde en guide om hur man syr in sina jeans.

Kommentarer
Postat av: josefin mandarin

gud vad du är fin

2011-12-17 @ 21:26:39
URL: http://mkeys.blogg.se/
Postat av: Minna

Imperiet - världens bästa band

2012-01-01 @ 20:44:25
URL: http://ravic.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: